Verzend- en retourbeleid
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen proberen wij binnen 2 werkdagen te versturen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,- euro.
€ 5,75 voor bestellingen onder de € 75,- euro.
Bestelling is gratis af te halen bij Beauty Center De Terp
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL.
Retourbeleid
Ongebruikte en onbeschadigde artikelen in originele verpakking kunnen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden geannuleerd worden.
U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de bestelling retour te sturen.
Indien u gebruik maakt van herroepingsrecht, zal de bestelling met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. U kunt gebruik maken van het herroepingsformulier (.PDF) om uw retour te melden. U kunt het formulier per mail aan ons sturen: download, vul in, sla op en voeg bij de mail naar info@deterp.nl. U kunt het formulier ook per post aan ons sturen: download, vul in, print en stuur per post naar onderstaand postadres.
Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar De Terp zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Voeg (een kopie van) de factuur bij. Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden niet aangenomen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is (zie herroepingsformulier voor uitgebreidere voorwaarden).
U kunt een artikel ook komen retourneren bij Beauty Center de Terp in Hoogeveen. Maak hiervoor een afspraak per mail aan info@deterp.nl
Postadres:
Beauty Center de Terp
Service en retouren
Schutstraat 49
7907 CA Hoogeveen
Nederland
Retourneren onder service
Beauty Center de Terp besteedt veel zorg aan uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een verkeerde bestelling ontvangen, dan kunt u deze bestelling op kosten van Beauty Center de Terp retourneren of ruilen. Neem hiervoor contact op met info@deterp.nl.
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deterp.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDeal
– Overboeking